Boring

Herregud va uttråkad jag är. Sitter hemma o ruttnar bort! Min kära sambo va ju så förbannat smart att han tog min bil OCH nycklarna till den andra bilen som står hemma. Jätte fiffigt........ SUCK!!
o inte vet jag när han slutar. Har ställt in mig på 22.30 varje dag varannan vecka... Men idag e det väl halv 6 eller 6. 
 
Ja vet inte vad jag ska göööra. 
Det här är väl sista helgen jag inte har något, sen är dr slut på friden. Sen börjar fiolen, o sen är det fotbollscup. 
 
Vill upp på hästen igen. Vill börja med fotbollen igen. Vill resa. Vill bli av med min förkylning Och allt det onda i hela kroppen. 
 
Usch va gnällig jag börjar bli. Men jag har suttit hemma 2 dagar, det är mörkt o kallt, trött på lägenheten, trött på att va förkyld o ha ont, trött på att det inte finns något o göra, trött på att sambon har ett pisschema som inte matchar mitt, trött på att va trött.
 
Nä tack o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0