Världen upp och ner

Så har det känts dom senaste dagarna. Min värld har varit totalt upp och ner. Jag har haft feber, ont i magen, varit ständigt yr, känt mig utmattad, varit deprimerad. 
Jag brukar alltid läsa bipacksedeln på medicinerna jag får. Men den här gången gjorde jag tydligen inte det. Fråga mig inte varför... Men nu har jag svaret på varför jag mått som jag mått. Mina nya mediciner. 
Tänker inte gå in på vad och varför. 
Jag får vänta snällt nu till fredag när läkaren ska ringa. 
 
Varit hemma från jobb igår och idag. Hade feber iförrgår kväll och igår morse. Sen har hela världen gungat. Jag har varit så yr att jag varit rädd att köra bil. 
 
Imorgon ska jag på jobb iaf. För på kvällen har vi sångkonsert, och det är något som jag sett framemot så länge! Jag tror jag skulle bli lite knäckt och inte kunna vara med.
Så på med pokerface, gör en bra konsert, för sång är något jag verkligen älskar och mår bra av. Ska även spela fiol. Ska bli riktigt roligt! 
 
Annars då. 24 dagar kvar till Thailand. Alltså det går så långsamt så långsamt. Jag blir tokig!
 
På lördag kommer Natti hit <3 Har inte träffat henne sen i somras. Så här har vi barn nästan 1 månad.. Det är länge. Men ska bli så kul o få träffa Natti igen!
 
Har inte ridit på jätte länge heller. Har varit så mycket annat. Hoppas kunna komma igång igen. Vi va ju riktigt på gång här ett tag. 
 
På fredag ska jag runt i skolor igen och berätta om Alandia Strings. Hoppas på att få lite nya elever!
 
Nu ska ja fortsätta mitt soffmarathon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0