Behöver semester

Det sägs väl att om man trivs på sitt jobb så ska man inte längta efter semester. Jag trivs på mitt jobb, men fy sjutton va jag längtar efter semester. Jag är så trött så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har inte varit på lika mycket aktiviteter. Typ fotbollen har blivit åt sidan när jag varit förkyld. Men förra veckan jobbade jag 6 dagar, och även den här blir det 6 dagar. O imorgon åker vi till swe o spelar fiol.
Ska nog bli kul, men jag känner mig bara så orkeslös. 
 
Över 40 timmar jobb dom här 5 dagarna, sen swe hela dagen o jobba imorgon, ridhuset, sång och fiol några timmar Ha det blivit den här veckan. Nästa vecka jobbar jag bara 5 dagar, men är mycket annat som händer. Genrep inför sångkonserten nästa torsdag. 
 
På söndag är jag ledig! Då ska jag sjunga, spela fiol O rida. 
Sen hoppas jag få se sambon någon timme innan det är dags för bädden På söndag. 
ikväll jobbar han, så blir nog bara o lägga sig i sängen o kolla tv. 
 
Har fått mediciner av min hudläkare idag, o av dom blir jag ännu tröttare. Så blir bädden tidigt ikväll. Ska även va i hamnen imorgon 06.50. Baah...
Sambon ha haft sovmorgon typ en hel jäkla vecka. Fusk..
 
lite klagoinlägg, igen. Hudläkaren påpekade också om mitt humör är upp och ner så är det inte så konstigt... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0