Redan augusti

Snart har halva augusti gått. Helt sjukt! Vart tar tiden vägen. Sommaren är snart slut. 
 
Jag har börjat jobba igen. Med öroninflammation. Så jag äter antibiotika igen. Har ätit över halva kuren, men örat är oförändrat. Jag tror det är nå jäkla virus ihästväg jag fått. Är fortfarande förkyld o täppt. Snart 1,5 månad med förkylning. Jag har haft lock i örat i snart 1,5 vecka o jag håller på å blir tokig. 
Ha varit väldigt trött den här veckan. Jäkla antibiotika o endometrios medicin. Den gör mig trött.
Endometriosen har passat på å krångla i sommar också. Haft några ordentliga skov. 
 
Nu är det helg och jag är helt ledig. Ikväll ska ja o titta på Åland United match, och imorgon ska jag o titta när mitt lag har match. Ha inte fått träna på över 1,5 månad. Vill bara bli frisk nu o få börja träna igen. 
 
Idag ha Julia, Emilia och Antonia varit hit o ätit kräftor och vi ha haft baby shower för Emilia. Snart ska hon få bebis!! 😃
 
Nästa vecka är det jobb som vanligt, men onsdag är jag ledig för då ska jag till grönan med sambon och syster :)
HOPPAS att jag skulle bli frisk så jag skulle få träna på torsdag. 
Ha gått upp i vikt i sommar så vill börja röra på fläsket nuu.
 
Dags o göra sig iordning för matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0