Lördag

Skönt med helg!
idag vaknade jag jätte tidigt, kunde inte somna om sen, så det va bara o stiga upp. Kollade tv innan jag for iväg till Lemströms kanal för o spela in en intervju till Deluxe tävlingen. Det blir väl va det blir :p 
sen åkte jag via Maxinge, träffade på min bror, o handla lite grejer. Sen for jag till mamma o pappa, fixade stallet och for ut med Asta. Wilma va med o gick med Maya.
Maya ska förresten åka hem till Sverige igen. Hon är inte helt frisk, så då är det ingen idé att hon ska stå hos oss, om hon bara ska stå. Jätte synd, för hon o Wilma passa bra ihop! Jag blev aldrig så förtjust. 
 
Nu är jag hemma. Tänkte gå ut o sola men det blåser så jäkligt så ja fryser. Så jag ligger inne i soffan istället. Väntar att klockan ska gå, så jag får åka till BB o hälsa på Emilias och Cornelis lilla knodd! :D 
 
Ha spelat lite piano också. 
Får se vad jag hittar på ikväll sen. Skulle villa åka inlines någon dag. Skulle varit igår med Julia, men hade för ont, o hon va på middag längre än hon trodde. 
 
Jag måste börja komma igång med ridandet igen. Jag ha blivit sååå mesig!! Herregud. Löjligt ju. 
Asta kommer troligen att flytta till stan. Där har jag nog delade meningar. 
 
Tror jag ska hopp i duschen en sväng, sen vet jag inte vad jag ska göra. Sku borda städa, men det lockar ju jääätte mycket....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0