-

Haft smärta i magen nu i 2 dagar. Jag försöker ta så lite värkmediciner som möjligt, för jag påtar i mig så mycket Ändå. Men nu måsta jag ta. Andra gången jag tar den nya medicinen. Men den hjälper! Tack gode Gud. 
 
Nu är det helg, så skönt! Slutade tidigare idag. Ha varit till stan o gjort ärenden, o sen till mamma o pappa. Övat o backa med släp. 10/10 fick jag av mamma! 👍 gjorde massa överkurs grejer, å jag klara allt! Så det ska nog gå bra på uppkörningen på tisdag. 
 
Ha sovit en stund idag också. Efter alla skov jag får så när dom släpper blir ja så jäkla trött. 
Spelat lite piano ha ja gjort också. 
 
Nu ska ja gå i duschen, bädda ner mig med en film, och sen sova. Imorgon upp tidigt för o spela in en grej till Deluxe tävlingen. Stiga upp mitt i natten för o göra en inspelning på 20 min i LemlanD 😞 woho. Hejdå sovmorgon...
 
Söndag är det fotbollsmatch. Äntligen Kan jag va me! Konditionen är obefintlig, men jag har jävlar anamma :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0