Uttråkad!

Nu är jag trött på det här. Uttråkad deluxe... 
Igår kom Emilia på spontanbesök 😄 skönt med sällskap o få prata av sig.
igår fick jag duscha åxå. Gud va skönt!! Finns nog ingen bättre känsla än att få va ren! 
 
Inatt vaknade jag av att jag mådde illa igen. Kan bara sova på rygg så har ont i nacken åxå.. Vaknade såklart av väckarklockor och fotsteg så har legat vaken sen 8. Dagen blir otroligt lång.. A e ju inte hemma förens efter halv 7... Kanske skulle kunna ta mig till Bström idag när dom kommit hem. 
 
Vill att allt ska läka ihop nu så jag får börja köra igång ordentligt igen. Suuuck...
Igår när Emilia hade åkt så tänkte jag Gud va pigg jag känner mig. 5 min senare satt jag o sov i soffan. Förflyttade mig till sängen o slumrade, sen va det slut på husfriden..... Sen va ja helt slut hela kvällen.
Funderar om jag sku orka stiga upp ur sängen. Är bekvämast o ligga på rygg rak lång men... 
 
Upp o gå o röra på mig en sväng, så får jag lägga mig sen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0