Uttråkad

Jag är så uttråkad så det finns inte. För det första har jag varit hemma i 2 veckor. För det andra har humöret bara varit i botten idag. Åsså ensam hemma. 
 
Jag har varit ut på långpromenad. Gick hela vägen runt Marby. Ingen aning hur långt det är, men det tog en ca 40-50 min tror jag. Gick i lagom takt.
 
Dagen har spenderats mestadels i soffan under filten. Ingen ork eller lust o göra något idag. Ha varit jätte trött dom senaste dagarna. Ha sovit rätt dåligt.
Vet inte hur jag ska orka upp o va i stan till 07.45 imorgon. 
 
Imorgon har vi fiolspelning. Ha inte spelat på över 6 veckor. Vet inte ens var jag har rätt noter...
Sen är det fotbollsträning, som jag inte kan vara med på ännu :( är för öm ännu så jag vågar inte. Kanske åker o tittar en sväng. 
 
 
Ska snart gå i duschen, leta upp noterna, o sen dra täcket över huvudet o hoppas få sova.
 
Imorgon kan det bara bli bättre! Hoppas jag..
Man kan inte alltid vara på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0