Uppdatering

Måste väl göra en uppdatering vad som hänt i mitt otroligt intressanta liv :p
 
För en vecka sen gick jag på jobb första gången efter operationen. Gick bra! Men herregud va trött jag var. Eller är. Sen var jag på min första fotbollsträning i torsdags. Sist jag var va i januari. Det gick över förväntan! O skitkul va det :) 
I fredags va jag till en ny sånglärare. Jag har testat på min första operett! Shit va kul det va! :D 
 
I lördags jobbade jag som fiollärare. Gick bara bra. Jag har duktiga elever! 
Igår var jag till Sverige och spelade fotboll. Jag skulle bara med som lagledare egentligen. Men skulle jag inte spelat så skulle vi inte haft en enda avbytare.
Resan började inte bra, så tänkte att det inte kan bli värre. Vi förlorade med 5-0. I andra halvlek så skadade sig en av våra. Sen blev jag nermejad, missade straffen och sen steg jag av med ett bultande knä. Så vi va en för lite på plan. I slutet steg ännu en skadad av. Så vi spelade 8 mot 11. Men vi kämpade å nu är det bara nya tag!
Jag fick Linda knä med ispåse och så fick Julia köra min bil :p
Avslutade kvällen med vildmarksbad och mys med sambon. Egentid! Båda lediga några timmar iaf, och barnfritt 👍 
Så jag undrar, när är det helg igen? Har inte alls varit ledig. Så va skittrött imorse, jobbat 8.30-16. Å nu skulle jag lätt kunna gå och sova. Men inte kan man gå halv 6 heller. Måste nog håll mig till 9 iaf. 
Barnfritt den här veckan, så A jobbar mest kväll. Som ikväll. 
Jag hade ju tänkt åka på träning men nä. 
 
Imorgon har jag inga planer alls. Skönt!! O jag längtar till helg o ledighet. Ledig fredag-söndag. Men inte A såklart. Men jag ska hjälpa syster med hästar o hund så jag har o göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0