Suck

Kommer få bli inburad på Grelsby innan det här är klart... Halva sjukskrivningen och läkningen har gått. Fortsätter det såhär kommer jag inte åka på jobb på tisdag! Det går långsamt. O det är sjukt o ömt. O jag är så fruktansvärt trött. Jag somnar kl 22, vaknar vid 8, slumrar till 9.30, slumrar en stund på dagen o sover kl 22 igen. Yes, vilket liv. O jag försöker hålla igång så gott jag kan på dagarna. Inte för mycket o inte för lite. 
 
Är meningen att på tisdag ska jag ha dubbelsånglektion, o torsdag ska jag vara med på konsert på bibban. Å så ska det baske mig bli åxå! Imorgon skulle jag eg jobbat som fiollärare, o med spelevink har vi en spelning. Nånstans. Tror jag. Men nä. O ikväll är det Singstar hos Sandra. 
Nä men jag kan ju sitta hemma istället o mögla. Va det tar på psyket o inte få göra det jag vill o va begränsad. Nästa vecka hade jag ju tänkt börja träna fotboll igen också. Men det kan jag fetglömma... Och rida. Har fortfarande ont där jag slog mig när ja ramlade av. Det är ju typ 10 dagar sen. Jag tror att jag har haft en spricka, känns precis som det. Men det låtsas vi inte om nu. 
 
Idag då. Tror jag ska försöka ta mig till Bström bara mamma lagar sig hem från stan. Om jag vågar köra bil. Orkar inte sitta här längre. Åka o pussa på min favorit Acke! Min terapihund 😘  när jag ramlade av Maya, så vart han så olycklig acke när jag låg på marken o hade så fruktansvärt ont. Bara pep o skaka o skulle komma o trösta. En förstående karl med känslor ❤️ 
 
Har ätit frukost i sängen, men måste väl försöka ta mig upp nu. Börjar trycka på mot bröstet o revbenen nu så nu måste ja röra på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0