Nu är det gjort

Igår opererades jag. För vad kanske jag berättar någongång. 
Men allt gick bra, och det var som vi har befarat. En ny diagnos. Men nu vet vi vad det är, och det förklarar väldigt mycket varför jag mått som jag gjort.
Sjukskriven till måndag, så går läkningen bra så ska jag vara på jobb på tisdag. Nu har jag nog ont, och kan inte röra mig ordentligt. Har sovit oroligt, och mått illa inatt. Skrev ut mig själv igår med ett allt för lågt blodtryck. Men Andy var hemma med mig ifall jag skulle tuppa av, så då va det ok. Puss på han som var med mig hela dagen igår <3 och vilken underbar personal det var där! 
Nu hoppas vi att allt bara blir bättre :) 
 
A är på jobb och jag är ensam. Känns som aTT blodtryckET har gått upp iaf. Inte lika yr, men tror nog att det är lite lågt ännu. Sköterskan sa att jag skulle äta chips 👍 jag är redan uttråkad... Adhdn slår till. Fast jag inte kan röra mig ordentligt :p o det spökar i huset...
 
Ska slå igång nån film eller serie o hoppas tiden går. O äta lite chips ;) ha varit till postlådan iaf så fått en nypa luft. Å vad är det då. 10-15 meter? Räckte bra det..
 
Ligger o tittar på bilder från Thailand och drömmer mig tillbaka. Åker man nu ihelgen eller nästa kostar det 400 euro per person!! Det är ju ingenting!! Men nu har jag inte dom pengarna eller tiden :p så fortsätter drömma :) 
 
Avbokade sången imorgon åxå. Nog för att jag är envis, men det går bara inte. Blä... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0