Fint besök

Idag har vi fint besök här i Eckerö. Världens finaste Acke är här. Han ha varit här sen imorse. A jobbar kväll igen, så nu får jag sällskap. Snart ska vi ut på promenad. Men jag fryser så förbannat så jag vill inte stiga upp från filten! 
Fötterna är iskalla! Yllesockor och tjock långärmad tröja. 
Alla tre hål är läkta nu, så ikväll blir det en sväng i bastun när A kommer hem. 
 
Men ikväll ska jag få göra något som jag längtat efter! Äntligen :D hoppas det går bra.
 
igår va jag o tittade på mitt lags fotbollsträning. Gud va jag är sugen på att spela igen! Bara ryckte i benen när jag satt där o titta :p har inte spelat sen turneringen i januari. Hoppas på att köra första träningen nästa vecka :) 
Jag kan inte jogga eller springa, men gå raskt funkar nu! En bit iaf :) det ta sig! Idag är det som att det skulle kännas ännu lite bättre. 
Kul o se laget igen, och Julia! :) Dags o planera vår årliga röj kväll ;) jag kan inte minnas senast jag var ut o drack. Eller tog en över huvudtaget. I Thailand tog vi några. Men innan dess vette gudarna. En reddoger fylla är läääängesen. Börjar nog bli dags snart.
 
Sen träffa jag Kaisa också :) o mams o paps. 
Hoppas vi snart ska få ordning här så man kan bjud hem folk utan att dom behöver se var dom sätter fötterna. Bara allt blir färdigt målat så ska det nog börja ta sig. 
 
Nu håller Acke på å piper hål i öronen på mig, så måste väl laga mig ut nu då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0