-

Imorgon är det en vecka sen jag opererades. Jag mår mycket bättre, men är jätte öm ännu. Min sista sjukskrivningsdag är idag, men jag är inte redo att gå på jobb imorgon. 
Väntar på att läkaren ska ringa.. Kan ju få vänta ett tag till.. 
 
Barnfri vecka, betyder att A jobbar kväll. Så ensam hemma nu. Suck.
Som sagt, en dag kommer jag tröttna riktigt ordentligt på det här. O sen när det dessutom är viktigare att imponera på kollegorna så blir man ännu mer less..
 
Så om nån vill leka med mig i veckan är ni välkomna! :)
 
På torsdag ska jag vara med i World voice day, en konsert som min sånglärare ordnar. Några körer, och 3 av oss individuella elever ska sjunga på bibban i stan. Jag har testat sjunga, och det går hyfsat. Så jag ska va me! :D finns inget annat alternativ. 
 
Idag ha Sanna varit och hälsat på :) kul o se henne igen, va så längesen. Håller tummarna att hennes tävling går bra på söndag!! 👍👍👍
 
Vet inte vad jag ska göra. Ha pysslat runt i huset hela dagen, och borde fortsätta. Bäddat rent ha jag gjort. Ska duscha åxå. Borde få sovrummet till nånting.
Nu är vardagsrummet äntligen klart! O tapetserar gör jag inte med Andy igen iaf :p det håller inte mina nerver för.
 
Tror jag ska ta en liten lugn promenad först av allt. Bra musik i öronen, och bara få rensa tankar o funderingar.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0