Uppdatering av sjuklingen

Fy sjutton va trött jag är. Ha sovit nu på eftermiddagen. Sen ringde sambon o väckte mig. Ont i huvudet o kroppen har jag. Springer på toa lite nu som då. Livet känns lite kasst just nu jo.
 
Snart kommer sambon hem, så jag får sällskap. Är tyst o lugnt o skönt o va själv ;) men snart får han nog börja komma hem. 
Han har ju nytt jobb nu, o jobbar både kvällar o helger. Så lär nog få egentid framöver. Men måttliga mängder räcker. Helgerna brukar va lite heliga, då jag har rätt mycket i veckorna. Men nu ska han jobba alla helger som ungen inte är här. Så  varannan söndag 18-läggdags har vi egentid på helgerna. Jaa, det är väl alltid nått. Bara o vänja sig...
 
Nu ska ja fortsätta pimpla te o titta på serier.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0