Hemma

Ligger hemma under täcket idag. Vaknade inte ens när sambon for på jobb imorse. Vakna sen vid 8 o somna om igen. Huvudet är tungt idag. Låg i sängen till 12 innan ja orkade kravla mig till soffan. 
Känner mig inte pågång.
 
Jag ha sagt nu att ja ska jobba imorgon. Ja tror inte det är ett smart drag, men jag måste verkligen. Imorgon kväll har vi konsert med spelmansgillet i vårdö kyrka. O morfar ha pratat om det här så länge, så jag måste verkligen! Jag ha fått äran att spela solo också. 
Bara o bita ihop. 
 
Väntar på att sambon ska komma hem o underhålla mig.
Vi jobbar o går om varandra rätt mycket nu. Han har 3 skifts, barn, o jag har många hobbys o jobb. 
Bara o gilla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0