Fredag

Har ingen feber längre, o bara varit 3 ggr på toa idag. Det är mer än halverat sen igår...  Känns som det vänder nu :) känner mig piggare. Imorgon tänker jag va helt återställd! 
 
Idag ha ja vilat, tittat på tv, var till mamma en sväng o fick sällskap. Mannen jobbar kväll, så jag får lite egen tid. Men han kan nog få börja komma hem nu. nå lite på 1,5 timme kvar. 
 
Missar fotbollsmatchen på söndag :/ knäet är inte i skick, o måste lyssna på kroppen o inte köra så hårt direkt. Ska testa träna på måndag o se hur knäet är. Hoppas jag kan vara med på dom två sista matcherna. 
 
Imorgon då. hörde att det va trav. Ha inte varit på ett enda trav iår. Kanske man skulle ta sig dit. 
 
Ska fortsätta kolla film nu, vänta på sambon, fredagsmys, o sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0