-

Man blir ju inte alls nervös när man läser sånt här.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19479862.ab
 
Jag som varit förkyld till o från nu hur länge som helst. Nu har jag ju garanterat inte cancer, men man blir ju lite lätt nervös när man ser sånt här.
Men jag har ju inge fel. Så ja behöver inte va orolig. Det är normalt att va förkyld några veckor, sen frisk 1-2 veckor, o sen förkyld igen nån vecka. Helt normalt! När det pågått i 1-2 år. 
 
Vaknade kl 7 imorse. Ja är lättväckt, så ja vaknar av minsta lilla. Bland annat burra sambons telefon hundra ggr. Just nu känner jag mig inte så trött, men ja lär nog bli utåt dagen.
 
Idag tror ja vi ska åka o kasta lite. Se om vi får nån fisk :) Sen borde jag åka ut med nån av hästarna. Sen kanske det blir trav. 
 
Mår bättre, o känner mig piggare. En förkylning har jag ju såklart, men det är väl bara o vänja sig..
 
 
Vårt lilla troll är inte sådär grå längre! :( Hon ha blivit jätte vit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0