Trött o slut

Nu börjar ja bli riktigt trött. Jag skulle behöva lite semester. Med sol o värme! Kylan ha just kommit o jag är så trött på den redan. 
Den här veckan jobbar jag 6 dagar, haft arbetskväll, ridit några gånger, vart på fiol, haft piano o fiol lektion, sjungit, ska tävla dressyr, spela på mässan i mariehamns kyrka. Jag ha kommit hem vid 9 några kvällar, o somnat vid 11. Jag börjar bli trött. Riktigt trött. 
Jag vill ha en sovmorgon! 
 
Nåja. Hoppas nästa vecka blir lugnare. Jag har en helt ledig helg iaf! 
 
Ha tränat inför dressyrtävlingen  på söndag. Igår funka inte vissa grejer, men idag gjorde det. Men då krångla andra istället. Nåja, tar det som övning!
 
Nu ska ja o handla. Skulle gärna få ett bättre humör också Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0