Måndag igen

Veckorna går faktiskt väldigt fort. Det är måndag igen. Helgen bara flög förbi.
Jag jobbade i lördags, så den dagen försvann bara sådär. Sen va vi på middag till mams o paps o sov där. Kl 10 gick jag till sängen. Helt slut. Klockan ringde innan 7 i söndags. Då var det dags för dressyrtävling.
Det ha väl inte gått helt lysande när ja o Asta tränat. Men tänkte att det kunde va en kul grej bara. 
Fokus var att jag inte skulle tänka, o bara slappna av. O det är jag nöjd med! Sen finns det mycket som kunde gjorts bättre, men det tar vi en annan gång. Hem o träna! :) 
Bedömningen var jätte snäll, 78,13 % fick vi och en 4e plats. Jag var inte där på prisutdelningen.
När jag ridit klart kasta jag mig av bara o for iväg. Duschade o sen till mhamns kyrka o spela mässa. Mycket beröm o uppskattning. 
 
Va med sambon å åt efter det, köpte sockor o for hem. Tog en powernap, såg på film, o sen gick ja o sova. Helt totalt slut. 
 
Imorse va det nog segt o stiga upp. Börjar alltid 07.15 på måndagar. 
 
Idag har jag avbokat allt bara för att ja ska vila o ta det lugnt. Måste stanna upp ibland o fundera. Nu kändes det som att det varit för mycket. Tog en promenad när ja kom hem, o nu tänker jag inte göra nånting. Ligga på soffan en stund, duscha o sen tänker ja gå å sova. A jobbar så jag har ensamtid. 
 
Imorgon jobbar jag 9-17, sen ska vi till ridhuset med hästarna.
 
O diskberget som legat framme dom senaste dagarna så gör jag nog som föregående, låter det va. Kanske dom diskar sig själva??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0