Söndag

Helgen är förbi än en gång. Jag har varit ledig. O fått Sovmorgon. Guldvärt!! Som jag har längtat efter det. 
 
I lördags firade Andy och jag 2 år tillsammans <3 vi var till Texas och åt. Sen va vi bara hemma o tog det lugnt. Skönt o bara få va, o va tillsammans. Förra veckan såg jag han inte på 2 dagar, o då bor vi under samma tak, o sover i samma säng. Han jobba kväll o ja sov redan när han kom hem. Vi jobbar om varandra ofta. 
Nu är jag ledig hela helgen, o då jobbar han. Lite trist när det är så mycket i veckorna. 
Menmen, bara o gilla läget. 
 
Va ska ja hitta på den här veckan då? Imorgon är det akupunktur o fiol. Har en förkylning i kroppen så ingen fotboll. Papsen fyller år här i veckan också. 
På lördag o söndag skulle jag fått vara med på en kurs, men jag jobbar på lördag !#$₩¥×《¤☆.... blä. Jag som inte skulle boka upp mig på helgerna sa jag för längesen innan jag höll på å gå in i väggen. Nu är jag det varannan vecka. Mycket som jag får hoppa över. Som förut. Men det är ju roligt det jag gör, o bra med extra pengar. Men ibland blir jag lite less med allt jag missar. 
Nåja.
 
Idag ha ja plockat lite svamp med syster. Hann med lite innan mörkret kom. 
 
Nu sitter jag o väntar på att få gå och sova :p Yey så ha hela veckan sett ut. Väntat på att få gå å sova. 
 
Ja gillar verkligen inte hösten. Faller i lite depression, det är mörkt, kallt, blött o lerigt o bara...blä som mitt dagisbarn skulle sagt. man vet att nu blir det bara mörkare o kallare. Mina eksem reagerade första dagen kylan slog till. Min kropp är inte gjort för det här klimatet. O då är inte den riktiga kylan här än.
 
Mina inlägg är inte så positiva o glädjefyllda. Men det är skönt att få skriva av sig. O vill man  inte läsa så låter man bara bli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0