Ny vecka

Får se hur länge ja får hålla mig frisk nu. Är ju rätt förkyld o ont i bihålorna. Men nå allvarligare. Ger det nån vecka..
 
Igår va vi ut i skogen o plocka svamp och grilla korv. Vi hitta massor med svamp!! Hela köksbordet är fullt. Nu det roliga kvar, rensa... det gillar jag inte... 
Men nu får vi rätt mycket i frysen :) så vi har i vinter. 
 
Men hinner ännu plocka lite till ;) lite beroende... slutar så sent så det hinner bli mörkt, men kanske fredag. 
 
Ikväll ska ja väl o spela fiol. Är extremt trött, men får nog lov o laga mig dit bara. Sambon jobbar så jag ligger ändå bara o jäser på soffan. Fast ja skulle behöva rensa svampen och städa. Lägenheten som gud glömde... ser verkligen ut som ett bombnedslag :p 
 
Imorgon är det tisdag. Jag stänger på jobbet, sen vet ja inte vem som åker till ridhuset. Asta har svullet ben så hon ska inte gå. 
 
Är jätte glad att helgens spelning blev inställd. Dels va ja sjuk nu ihelgen, så jag får vila o vara ledig. Hade tänkt åka till swe också :) hade lite dåligt samvete när jag ställde in nu, kunde inte nästa helg, och inte sista helgen. Men tyvärr så hinner man inte alltid med allt. Fast jag skulle vilja. Såg nu att det är träning nästa gång det är spelhelg. Men den får jag bara skippa. Det kommer fler gånger! 
 
Nu ska ja fortsätta göra ingenting en stund, sen rensa lite till o sen åka iväg på fiol. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0