November

Det här är den absolut tråkigaste månaden på hela året. O långsamt går den. Usch o fy o blä.
 
Den här veckan har vi bytt avdelningar på jobbet. För att testa på dom andra avdelningarna, o få se hur det egentligen är. Imorgon ska jag vara på äldsta avd. Jag har ju hoppat in på dom andra förut så för mig är det inget "nytt". Skönt o få byta, faktiskt :p jag brukar va helt slut när ja kommer hem. Är mycket fart o fläkt på vår avd :p ganska krävande. Men det är ändå dom små jag trivs bäst med :)
Det är bra att det inte alltid är bara så lätt, jag får mitt "bebisbehov" där, o är inte alls sugen på att skaffa egna :p nej herregud.
Jag är inte beredd att ge upp allt jag håller på med. Aldrig. Det får vänta länge. Jag vill va fri!
 
På tal om barn. Jag har inga barn själv, men det är bara 4 dagar i månaden som jag inte har barn runt mig. Jobbar mån-fred på dagis, varannan lördag undervisar jag barn på fiolen, jade är här varannan vecka. Så varannan vecka är det dubbelt upp+lördagarna.
Så dom där små stunderna jag får för mig själv, är väldigt sköna! Njuter av tystnaden och lugnet :)
Typ nu. 1 timme fick ja för mig själv. Igår va ja ut o gick runt 50 min +lite jogg. Så skönt!
 
Idag fyller världens bästa pappa år! Så ikväll blir det kaffe där. 
 
Nu ska ja förbereda maten å sen dra iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0