November

Idag är det söndag. Igen. Alltså är det redan måndag imorgon, igen. Tycker inte alls om måndagar. Dom är bara jobbiga. O imorgon ska jag stänga, annars brukar jag jobba till 15. Tisdag stänger jag också, o då har vi pysselkväll så då slutar jag 19. O onsdag halv 5. Torsdagar slutar jag tidigt, å då har jag sång direkt efter jobb. Det längtar jag till!! Gick så jäääkla bra sist! Det händer så mycket nu :) Positivt! Vågar mera nu, o det känns bara så förbaskat bra. Ett av mina sätt att få uttrycka mig. Sång och fiol. 
Hoppas det var den här fredagen jag slutar tidigt o inte går sent då också. Hinner inte alls rida annars. Missar ju ridhuset på tisdag för att vi har pysselkväll. 
 
http://www.expressen.se/tv/nyheter/utrikes/lilltjejen-som-sjunger-sa-du-baxnar/
 
På tal om sång, lyssna på henne!! ^
 
 
I lördags jobbade jag som fiollärare. Det var sista lektionen för iår. Nu om 2 veckor har vi konsert. Som sagt, tycker det är roligt att undervisa, men nu känns det som det blivit lite mycket på sistone o jobba 6 dagar i veckan. Så det ska bli skönt med lite uppehåll nu! Men ska bli kul med konsert så alla får visa vad dom kan :) För jag har duktiga elever!
 
Idag ha ja varit i Bström. Va först ut o red Asta, Wilma o Senti va med också. Ut o lallade bara. Sen for vi med Senti till tandläkaren. Vi stod o prata lite strunt o sa att hon garanterat inte kommer sköta sig. O va gör hästen? Står som ett ljus! O beter sig! Herregud va duktig hon var. O inge större fel hade hon heller. Skönt! Så tillbaka om 1 år igen.
 
Nu sitter jag hemma o vet inte vad jag ska göra. Är trött. Som vanligt. Karln jobbar, som vanligt. 
Kanske jag skulle ta igen lite Walking dead. 
 
Försöka få nått middagsaktigt i mig, kolla film, duscha o sen gå å sova. Sover inte så bra på nätterna, så är väldigt trött hela tiden... Tidiga kvällar blir det alltid nästan. 
 
http://www.youtube.com/watch?v=GXoZLPSw8U8
 
En av mina favoritlåtar just nu. Den hade jag tänkt försöka sjunga på torsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0