Magsjuka

Japp, jag har varit sjuk, igen. Den här gången fick jag en dos magsjuka. Natten till torsdag sov jag knappt nått, hade sån magknip och mådde riktigt illa. Åkte hem tidigare från jobb igår, kände mig konstig, börja skaka o fick hjärtklappning. Sen svängde jag in via Mattssons efter blåbärssoppa o sen hann jag inte hem innan det va kört. Har bara spytt en gång, men däremot sprungit några ggr på toa... så blev inget fiol jobb den här helgen :/ 
Mår bättre nu, men nu har jag fått i bihålorna och förkylningen är värre. Jippi... sover jätte dåligt på nätterna. Är jätte täppt, och eksemen kliar. 
 
Imorgon är det fars dag. Så då blir det middag i bjärström hos mams o paps. Om jag blir insläppt :p 
 
Hoppas orka ut i skogen en stund o plocka lite svamp. Finns ju massor!! Blir helt i extas! :) 
 
Nästa vecka hoppas jag på full fart igen. Fiol, ridning, sång. Fotbollen sätter snart igång "ordentligt". Så jag hoppas kunna börja småningom sakta mak. 
 
Soffmys med min andra hälft och sen blir det sova. Börjar bli lite trött, vaknade vid halv 8 imorse o innan det vakna ja väl en 4 gånger o va upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0