Helg

Veckorna går väldigt fort nu. Det är redan helg igen. Va ha jag gjort i veckan då? Idag red jag första gången på ett bra tag. Ha försökt tagit det lite lugnt. Är megaförkyld o varit jätte trött. Nu mår jag jätte illa också.. inga nå kräksjuka igen tack! 
 
Jag skulle varit till swe den här helgen. Men jag är megaförkyld, o så fruktansvärt trött. Så jag får nog lov o bli hemma. Hade passat bra när sambon ändå jobbar. Blir bara så irriterad när man ska gå om varandra hela tiden så skulle varit skönt o åkt bort. 
 
Men om 2 helger, då är vi äntligen lediga tillsammans! O då blir det swe. Troligen enda helgen innan mars o thailand som vi är lediga tillsammans och bara han o jag. Trodde det skulle bli så på nyår, men tydligen inte. Man får va glad för det lilla :p 
 
Blir lite neggo när jag måste va småsjuk o trött hela tiden. Tar på kropp o psyket. 
 
På tisdag ska jag få rida för sussi iaf! Det ser jag framemot :) 
 
Imorgon tänker jag åka hem till mamma. Om jag är på benen. Jag mår faktiskt jätte illa. Kan va att jag är så trött, då brukar ja börja må illa. 
 
Nu hejar jag på Lisa i idol! 
Sen blir det nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0