Vår!

Nu är det vår! Fast det är lite konstigt väder. Solen lyser, men det är iskallt just nu. Och här om dagen kom det till och med snö!
Då var jag och A i swe och i Stockholm kom det inge snö. Bara regn. 
Vi var på en liten trip över till Swe bara jag och A. Först jobbade jag 8.30-16, full fart och tog ut Kelvin en sväng, som hade egna åsikter igår.. Sen snabbt hem och byta kläder o hoppa på båten. Så for vi till Stockholm, checkade in på hotell, och på torsdagen bara va vi. Åt, sov och tog några cachar.
 
Igår var jag ledig. A jobbade bara till 13 igår. Jag var o red Kelvin. Gick bättre igår :) Sen var vi o letade lite cachar och sen var vi till Eckerö.
Var o hälsade på Petra och Micke och deras lilla bebis. Guuud va söt, o va liten har var :) Inte alls bebissjuk.... Men nä! Inte nu :) Räcker med att jag får titta på andras ;)
 
Idag jobbar A igen. Lite tråkigt att han jobbar på lördagar. När J är här så är han ledig, men när det är bara jag och han då jobbar han. Nå det är som det är. Jag kan underhålla mig.
Idag har jag ridit Kelvin. Gick bra :) Även varit på en promenad, och sen ska vi ut till Bström o då ska ja rida Asta och så blir vi bjudna på middag :) Mums!
Sitter o försöker göra skoluppgifter i väntan på karln...Blä för skolan just nu. O jag är ALLTID ute i sista minuten. Suck.
 
Imorgon ingår jag i JIKs matchtrupp. Jag har varit på 3 träningar tror jag på några månader. Men dom har ont om folk, och jag och Julia ska vara med. Var på träning i tisdags och det kändes faktiskt bra! Rent tekniskt och tankemässigt kändes det bra, men konditionen...Jisses...Som bortblåst! :p Som tur är så blir det nog inte mycket speltid imorgon. Men gud va kul det ska bli! Det är typ 8 år sen jag spelade en ordentlig match. Jag har varit nervös sen i torsdags... Sen kommer säkert adrenalinet pumpa, jag kör några ruschar och så är jag finito :p övertaggad! Det blir nog bra. 
 
Nästa vecka är det fullt upp som vanligt. Fiol med spelevinkarna, avslutningskonsert med Alandia, fiol spelning på Alandica, fotboll, akupunktur, rida.... Jag får dagarna att gå iaf :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0