Söndag

Jag har varit ledig torsdag-söndag. Idag är det redan söndag, och jag undrar vart dom lediga dagarna tog vägen?? Dom bara for förbi...
 
Igår va ja som sagt o red Kelvin, var ut på promenad, och red Asta. Asta var lite små knäpp.. Hon är bara det med mig, o bara när jag rider ut. Kändes som att hon gick på typ 5 liter havre eller nått... :p
Sen fick vi middag av mamma och pappa. Kräftor till förrätt ;) O gud va gott det va! 
 
Idag är det dags för fotbollsmatch. Nervös! Gud jag har inte nerver till sånt här längre :p 
Kan hända att ja bara får spela några minuter, men det gör mig ingenting. Jag ska göra mitt bästa :)
 
Vill ha sommar och Gröna Lund :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0