På rätt väg

Nu går det åt rätt väg iaf. Fortf ont, men mindre. Så det är skönt :) 
 
börjar bli lite rastlös o va hemma. Vill göra saker! Kan dock inte riktigt ännu, men snart hoppas jag :) ha varit o geocachat. Det är inte så ansträngande. O jag får frisk luft. 
 
Vaknar så tidigt på mornarna så det blir så långa dar. Igår gick det nog rätt fort fast ja vakna 08.15. For till Apoteket åt mormor, av på akupunktur och sen for jag till mamma o pappa o va där hela kvällen. Fick middag, tog en cach och tittade när Wilma o Asta hoppade. Fotade lite. Skön kväll :) 
 
idag vet vet ja inte vad jag ska göra...
 
imorgon ska jag o sjunga med kantorn. ska sjunga på en begravning på lördag. När ja ringde han igår tyckte han nog inte att jag lät frisk :p det ska nog gå! Bara jag inte har sån sprängande huvudvärk O ont i ögat. O rösten håller. men jag har inte ont i halsen. Men det är ju två dar dit. Hoppas penicillinet gjort sitt till dess. 
 
Får väl försöka underhålla mig nu med nånting..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0