Kanske det vänder nu

 
Idag ligger jag hemma i soffan under filten. Dricker te, och bara vilar. Har hostat inatt så jag höll på å bli galen. När man vaknar sådär i panik att man håller på och stärker sig. Har så ont i halsen och huvud av allt hostande. 
Men nu tror jag att vändningen kommer. Det har börjat släppa lite. Så nu kommer det ut iaf! Ursäkta alla känsliga :p Men jag är inte känslig... Det sitter inte lika fast nu. 
 
Har fått in mina timlistor för fiolen också. Skönt med två löner den här veckan :)
 
Jag måste bli frisk nu, för på torsdag är det fotbollsträning, och på söndag är det match. Sen tänkte jag åka till Kökar på lördag, o så såg jag att vi har spelning på ålderdomshemmet i Eckerö på lördag också. 
Kurera kurera kurera....
 
Nu ska jag hopp i duschen, och sen skulle jag behöva mera te. Bastu skulle vara skönt!!
 
 
 
Jag vill söderut igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0