Snö och kallt

Jag tycker att när det är jul, då kan det få komma snö. Men sen räcker det! Och nu är det 24 januari, och det har kommit rätt mycket snö. Och mera kommer det. Nästa helg ska jag, pappa, Rasmus och skida :) Så för det så får det nog komma lite mera snö. 
Är jätte längesen vi var och skida. När vi var små åkte vi nästan varje vinter. Ska bli skönt o få tid med familjen:)
Bara mamma som blir hemma den här gången dock. 
 
Annars då. Jag har varit sjuk. Magsjuka. Ingen överraskning.... Lyckas alltid få när det går sånt. Andy fyllde år förra helgen, och vi båda lyckades ligga i magsjuka då. 
 
Snart är det bara en månad kvar tills vi åker till Thailand. Tider har gått rätt fort. Kommer ihåg att vi började räkna ner när det var 130 dagar kvar. Och nu är det typ bara 30! :D Flyget och boendet är fixat! Känns skönt. Nu hoppas vi dom lugnar ner sig i Bangkok. Ahh ska bli så härligt! Varmt, vita stränder och klarblått vatten.... <3
 
Ihelgen börjar mitt nya projekt. Jag ska vara fiollärare "på heltid". Förra året hade jag bara nybörjarna. Men nu ska jag få två till grupper+ att jag får hålla egna lektioner. Ska bli spännande! Är lite nervös, men det ska nog gå bra :) Nu första gången är det alltid nervöst. Nu ska jag ta reda på hur alla ligger till, och vad dom vill, och vad dom tycker om :) sen utgå från det. 
 
Nu ska jag åka till mamma, och sen åka ut o rida. Sen har jag betygssamtal med min lärare. Oh yes, hela kursen godkänd! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0