magsjuka

Det är 3e gången på mindre än en månad nu jag har fått magsjuka. O varför just igår??! Trodde först det va nått ja ätit men jennifer o en till från samma avdelning på jobbet har också fått :/ 
Jag som skulle med mamma, wilma och rasmus till swe idag för o kolla på hästar! Så igår va ja så ledsen o frustrerad att det måste komma just nu :( ja ville ju me! Men dom filmar o fotar o jag får rapporter.  
 
Varför är det alltid jag som blir sjuk?  Måste ha fruktansvärt dåligt immunförsvar. Tycker man skulle bli rätt härdad när man jobbar på dagis.  Tydligen inte... 
 
Ligger i sängen nu o har ont i kroppen. Väntar på att min älskade ska komma hem <3
 
Väntar med spänning på att dom ska ringa o rapportera från sverige om den andra hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0