Butter

Nu har jag nog en down period. Vet inte varför jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Har inte lust med nånting och är bara så less på allting. Alla sjukdomar hit o dit har lite nog tagit kol på mig tror jag.
inget är kul, o jag har ingen energi annat än till nästan en full arbetsdag. Försöka göra nått åt det? Det är inte så lätt när man inte har nå krafter kvar. Ingen energi kvar.
det är ganska exakt två veckor kvar tills vi åker till Thailand. herregud va skönt det ska bli! Bort från den här kobben.
 
så, nu ha jag varit neggo. Nått positivt då? hmm... Jag ha blivit frågad om mera jobb. Dock måsta jag säga nej, för då är jag i Thailand. 
Igår hade vi genrep till sångkonserten. en låt gick bra, o en gick helt åt skogen! En "fiollåt" gick bra, o en lite mindre bra. Har sånglektion ikväll, så ikväll hoppas jag allt sitter. För imorgon är det konsert.
 
hästarna som mamma o Wilma va o kollade på så blev det inget av. fina va dom, men nä.
 
ha inte ridit på väldigt länge så hoppas jag kan åka nu nån dag. Brunt står som sällskap till apan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0