Snart är det jul

Om lite på en vecka är det jul. Herregud va tiden går fort! O det är 83 dagar kvar till Thailand :) Gud va jag längtar!! Värme, sol och bad <3 o få mina eksem i skick. Dom är rent utsagt förjävliga nu. Har kliat sönder hela ryggen. I Thailand så bara försvann allt efter 2 gånger i havet o lite sol. 
Har en förkylning pågång i kroppen också känner jag. Great. 
 
Idag har jag varit på min första Working Equitation kurs med Senti. Gud va kul det va!! :) o Senti va jätte duktig! Hon måsta ju fjompa sig lite i början o va lite okoncentrerad, men sen skött hon sig utmärkt! O Asta va ju en naturbegåvning. Tränaren sa att hon skulle bygga lite mer muskler, träna WE och sen skulle hon kunna tävla. Hon tyckte hon va jätte fin! Det va inga dåliga ord :) hon sa att Asta var välkommen ;)
 
Det är bra att Senti plockade lite pluspoäng idag. För igår tog hon nog så mycket minus man bara kan få :p 
 
Nu är det bara en veckas jobb kvar, sen går jag på en veckas ledighet. Något mycket efterlängtat och välbehövligt. Jag är så trött så trött. Jag sover jätte dåligt, har humörsvängningar som ja vet inte vad, småsjuk hela hösten till o från, är Aldrig utvilad. Jag kan inte minnas senast jag vaknade pigg och utvilad. Har en inre stress konstant. Allt leder till varandra. Skulle jag bara få sova ordentligt tror jag det skulle lösa mycket. 
Hoppas jag håller mig frisk och på benen nu fram till ordentliga semestern. Jag behöver verkligen en ordentlig semester. 
 
Igår kväll var jag till Julia och Victor på glöggkväll. Jätte trevligt! fick mysa med lilla Dan och träffa alla kompisar som jag inte sett på ett tag. Blev inte alls bebissjuk... 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ihjälfrusen från dagens kurs så blir nog dusch o soffläge. Är ensam hemma, Andy jobbar kväll hela helgen. Så ensamtid, njuter av tystnaden och lugnet. Dock tycker jag inte om o ha det på helgerna. Bara o vänja sig. 
Ska åka o handla bara o hänga upp tvätten. 
 
Imorgon är det jobb 7.15-15 sen blir det rida och sen fotbollsträning. O tisdag 9-17 sen direkt är det fiolspelning på rosengården. 
 
Nu iväg o handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0