Sista dagen

Idag är det sista dagen jag är ledig. Jag fattar inte vart den veckan tog vägen?? Har gått alldeles för fort. Avis på alla som har en vecka till. Men jag får om 69 dagar 3 veckors ledighet med sol o bad o värme :D
ha verkligen försökt taggat ner den här veckan o inte haft några måsten. Ha ridit mest. Umgåtts med sambon. Han ha slutat rätt tidigt alla dagar så vi ha hunnit varit sociala mer än 1-2 timmar på kvällarna som det brukar. 
Men ha ja fått sova? Nä.. Vaknat innan sambons klocka ringt, + minst 2 ggr mitt i natten. Sen ha ja legat vaken en bra stund för att ja inte kunnat somna om. Ibland kan det gå 1 timme. Sen sover ja en stund o sen vaknar jag igen. Undras hur länge man orkar hålla på så innan man blir totalt galen. Ha inte känt mig utvilad på flera månader. Inte fått sova ordentligt på flera månader. 
 
Idag vaknade jag vid 8. O vid 2 låg ja vaken en bra stund, o sen vid 5. Den här dagen kommer bli lång. A åkte på jobb vid 9 o jobbar till 18. vad ska jag göööraaa.. Ska till ridhuset 15-16. senti va galen igår så vi måste rida ordentligt idag.
 
Imorgon jobbar jag 9-17, samma på tisdag och på onsdag 7-15. Sen är det ledigt en dag igen, åsså jobb fredag O lördag. 
På söndag e det Sandra träning. Då ska hästarna äntligen få hoppa lite. 
 
Jag har verkligen nått o se framemot, men tiden går så förbannat långsamt!! Thailand, o sen en till grej som händer i slutet av feb/början av mars. Hemlis ännu ;) 
sen ska ja få köpa ett piano. Det fick jag i julklapp av familjen. Äntligen! :)
 
Ska se om ja sku orka stiga upp från sängen nu. 3 timmar å kroppen börjar bli duktigt rastlös. Men det är så förbannat kallt i hela lägenheten! i vårt sovrum är det inte såå farligt. När t.o.m sambon sa att det är kallt, då ÄR det kallt. Här sparas det tydligen på värme.... Hatar den här lägenheten mer o mer...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0