Nedräkning

1 dag jobb kvar! Gud va skööönt! Imorgon jobbar jag 8.30-16, sen tar jag jullov en vecka. Jag ska ta sovmorgnar, och bara göra det som faller mig in :) Försöka varva ner lite. 
 
Den här veckan har nog gått rätt långsamt. Håhå. 
Spelningen på Rönngården (inte rosen...) gick bra. Kul o spela :) Det va sista spelningen för iår.
I förrgår natt sov jag till 02, sen va jag tydligen inte trött längre. Tvn stod på på full volym, sambon vaken o telefonen som lyste upp rummet med tvn. Sen va det kört. Låg o vred o vände mig fram till 5-6 tiden. Sen lyckades jag äntligen slumra, men då blir man väckt klockan 07.... En dag kommer jag kasta ut Ipaden....
Sen va mitt humör....toppen..... Blir så förbannat grinig när jag inte får sova, och blir väckt. 
 
Igår va vi och åt middag till mormor och morfar. Idag ska jag på fotbollsträning. Tror jag. Är så förbannat trött så jag vet knappt vad jag heter. 
Vi va i kyrkan idag med dagiset. Det va en pers det med :p
1 dag kvar...
 
Imorgon blir det antingen fotbollscup, eller rida. Men vi har knappt spelare, så kan hända att det blir inställt. Vi ska möta 2 Åland United lag, och 1 föredetta IFK dam lag. Typ. Kul. O vi har mest flickor 98-99 som spelar i Div 5. 
 
Helgen då. SOVMORGON! Bilr jag väckt, då ansvarar jag inte för mina handlingar. Sovmorgon måste va bland det bästa som finns. Eftersom jag jobbat på lördagar, och spelat matcher på söndagar, så ha ja oftast bara haft 1 per vecka. 
 
Jag vet inte hur jag ska orka stiga upp ur soffan o åka på träning. Men jag skulle nog behöva. Skulle va nån julavslutning också. Nä, bara o lag sig opp. Sen kommer det kännas bra :)
 
Mamma påstår att jag ska komma med på vattengympa på julaftonsmorgon kl 09.00......hmm...
 
79 dagar kvar till Thailand! :D Ah det närmar sig! Fy attans va skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0