-

Ett inlägg i månaden. Alltid nått!
Idag är det 1 oktober. Det börjar snart bli grått o trist ute. Löven är gula, och snart är träden kala. Usch.... Och kallt har det blivit. Skrapade rutorna gjorde jag redan förra veckan.
 
Jag har aldrig varit känd för att vara bra på matlagning. Och aldrig att jag skulle klara o laga en sås! På senaste tiden har jag laga grädd och brunsås. Och dom ha varit goda!! :O I förrgår, lagade jag för första gången kantarellsås. ÅHHH! Herregud va god den blev! Lite stolt blev jag! :)
 
Idag blev jag ledig från jobb. Skulle till sjukan halv 9, satt där till 09.10 och sen fick jag åka. För dom visste inte hur länge till det skulle ta. Så får komma tillbaka till 12. Så är det när man jobbar ut i Saltvik... Långt borta!
 
Imorgon har jag äntligen sånglektion igen! Det är så förbaskat roligt att sjunga! Man blir så glad, och mår så bra :) Och roligt när man får höra att man gör små framsteg hela tiden. Det börjar hända grejer nu! :)
 
Snart kommer sambon hem på lunch. Så jag ska va snäll o fixa lite lunch o kaffe åt han. Sen ska ja fixa middag också. Vilken hemmafru jag nästan blivit. Skrämmande :p
 
Wilma skulle rida idag, så jag tror jag åker och tittar när hon rider. Nya sadlar har apan fått, så måste dit o glutta. 
 
Igår var vi på bio, på The heat. Den va helt okej! :) Går inte så jätte ofta på bio. Gud va stolarna är obekväma... :p 
 
Nu ska jag fixa lite käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0