-

Jag har varit så huslig. Städat och lagat mat! Men nu tog orken slut med städandet :p lite mera ordning blev det i vardagsrummet. Kläder ÖVERALLT! Hatar verkligen att städa...
Va snäll och fixade lunch åt sambon idag igen. Ikväll ska vi ut o äta. O gå på open by night. Butikerna är öppna kvällstid och det brukar va lite program. Rätt trevligt! 
 
Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på. Andy ska jobba först. Bara njuta av helg och ledighet :)
 
Andy har lärt mig spela gitarr också! :) Jag har aldrig haft tålamod o lära mig gitarr. Men efter en kvälls plinkande, och bra lärare, kan jag nu mera ackord, och även plocka ackorden :) Riktigt roligt!!
 
Igår var vi på första badmintonkvällen. Vi ska börja spela badminton en gång i veckan. Med Julia och Victor :) Igår va det bara jag och A. Vad resultatena blev, har ingen betydelse :p När han spelade med vänster vann han inte helt överlägset iaf.... Dålig förlorare.... Idag har jag lite träningsvärk i armen, axeln och nacken :P håhå verkligen dags o börja röra på sig!
 
Nu ska jag åka och fixa lite grejer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0