Helgen är här!

Gudars va skönt det är med helg nu! Ha öppnat sen i onsdags, alltså ha ja varit på jobb just innan 7. Inte riktigt min tid.... Men rätt skönt med lite ombyte. 
Idag ha varit en väldans upp och ner dag. Barnen har spelat på bra, så idag är man rätt trött :p SKönt o få sluta tidigt!
 
Vet inte vad jag ska hitta på ihelgen. Imorgon ska vi fira morfar som fyller 80 år på söndag. Annars inget planerat. RÄtt skönt. A jobbar imorrn, så jag får ta o hitta på nått själv. 
 
Nu ska jag kolla Walking dead. Förbaskade serie! :p Jag som aldrig skulle börja se någon serie. Och speciellt inte om zombies... Mardrömmar lite nu som då :p O Blacklist och vikings har jag också följt. Håhå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0