-

För en vecka sen fyllde jag år. På midsommardagen. Midsommar helgen spenderades ute på kökar med sambon. Det blev en väldigt lugn och skön helg på stugan. Flera såna tack!
 
igår hade vi korpmatch igen. Vi har förlorat dom två senaste. ena mot bara gamla fotbollsspelare, och senaste var mot bara aktiva fotbollsspelare. igår va det faktist inte ens roligt o spela. Dom va ju helt överlägsna. Jätte kul... Korpfotboll? nä. Vi har en match kvar nu. Och jag hoppas vi har spelare till den matchen. Igår hade vi inte en avbytare heller. O inte ens hälften av laget var från vårt "ordinarie" lag. 
Jag stod för ett mål igår, och gjorde målvaktsdebut! 
nåja, en kvar!
 
imorgon ska jag o mamma efter wilma till sverige. Och asta. dom ha varit på träningsläger hela veckan :) ska bli skönt o få hem dom! 
 
annars då? Det rullar på. Jobbar ännu 2 veckor, o sen får jag två veckor semester. Två veckor känns nu alldeles för lite. känner att jag skulle behöva längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0