Semester

Semestern är här! Ah Gud va skönt!
Sambon fick semester igår, så nu ska det njutas :) 
 
han e på svenska idag. O jag har varit till Petra o solat o pratat massa strunt :) väldigt trevligt! Prata gamla minnen, och nytt skvaller. Nästa helg gifter hon sig! Jag är så spänd :) ska bli roligt! Jag o Julia ska sjunga i kyrkan, o ja ska spela lite fiol. Kommer bli kanon! 
 
tidigare idag va ja på pafball tournament. Det va skoj! Vi vann grundspelsmatcherna, och sen åkte vi ut i semin. 
 
ikväll tänkte jag fara ut o rådda lite :) det e bara sommar en gång om året! Snart e det Rockoff, o då brukar det bli mycket ;) årets happening! 
 
ska ta vara på den underbara solen på balkongen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0