December

Två veckor och en dag kvar till julafton. Har ingen julkänsla än. Vet inte om jag kommer få det heller. Ha inte haft det på nått år. 
Det jag gillar med julen och vintern, är julmusiken och alla ljusen. Det är mysigt! <3
 
Men resten...Blääk! Det är kallt, blött, mycket kläder, förkylningar...Nä usch. Hatar kyla och vinter! Nu kommer gnällkärringen fram när det vankas vinter. Ha varit förkyld i snart 3 månader. Börjar bli riktigt less på det! 
 
På tal om mina krämpor då. Var till hälsocentralen med mina eksem, o nä, där fick man ingen hjälp. RInga tillbaka till hud, o nu fick dom dubbelboka en tid så jag får komma dit. Det e förbanna så att man måste va halvdöende för att komma dit! O det e jag snart. Eller så får man bura in mig på grelsby snart. 
Nå, nu ha ja fått en tid, så ska vi se vad han säger den här gången....
 
Men...imorgon ska jag göra nått som jag aldrig trodde jag skulle göra frivilligt. Gå till en akupunktör!!! ÅH HERREGUD! Jag som hatar nålar! Jaja, allt är väl värt ett försök.. Må gud vara med mig. 
 
Förra veckan hade vi sångkonsert. Å det gick jätte bra! Är jätte nöjd :) Lyssnade på förra årets konsert o jämförde, o det går åt rätt håll! ;) 
Jätte härligt o duktigt gäng är vi :)
 
 
Ge mig sommar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0