Sjuk, igen...

Jag är sjuk igen... Börjar bli trött på allt skit man får. Nu är det magont, feber och illamående. Var till sjukan i förrgår och igår o tog prover o fick träffa en läkare. Proverna visade inget. Hade så ont när hon tryckte på en punkt att ja hade kunnat flyga ur stolen. Hem o äta burana. 
Fick feber igår kväll, och illamående. Ringde dit imorse, fortsätt är burana och panadol, och drick salt/socker vatten. Happ! Tydligen inte så viktigt o se vad som gör så fruktansvärt ont i magen.
Har återbesök på tisdag, får väl lov o klara mig till dess då. 
Underbara hälsocentralen..............
 
Så idag ligger jag hemma och tycker synd om mig själv. Har just på 37 grader nu. Mår fortf illa och har ont i magen. TJoho....
 
Häromdagen va jag duktig och bakade bröd. Som blev riktigt gott :)
 
Var på bootcamp pass i måndags också. TUNGT!! Men roligt :) Hade sand precis överallt efter det passet. Precis innan passet började jag få känningar i magen. När vi skulle köra dom sista sit ups, så kom jag knappt upp för att jag hade så ont!! Trodde först det va blindtarmen. Men nä. 
 
Igår va jag, Andy och Jade till Park med mormor och morfar och åt. Trevligt!
 
Kanske man skulle masa sig upp o försöka äta lite frukost. Och dricka mitt salt/socker vatten. Usch...
 
Varför är man inte rik.... Finns så mycket jag vill köpa till lägenheten. Eller ja, ja vill ju ha hus. Trivs inte i lägenhet. Sen vill jag ut o resa. Skulle bra kunna va borta ett tag härirån. 
Det är mycket man vill i min ålder...
 
Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0