April

Herregud det är redan april! Vart har tiden tagit vägen??
Det är april, det är massa snö kvar, och det är iskallt. När ska det bli vår? I maj? Sommarn kommer väl i augusti/september då kanske?
 
Hela den här veckan har Natti varit här. Och Jade. Ikväll ska vi fara hem med Natti. Sen blir vi i Sverige inatt, och åker hem sen imorgon med 15 båten. Imorrn blir det en sväng till Ikea :) Yey!
 
Igår va jag o Jade ut o red. Va ut på en längre tur. Apan gick så fint! Tills hon fick ett sånt ryck igen, och gjorde världens bocksprång! Tur att hon gör det rakt upp, så man landar i sadeln igen. Och inte som Basil gjorde o vred sig, så det fanns inte en chans att man höll sig på :p
Sen åkte Jade i backen! Det va rätt sött :p Det va lite mycket snö så Lisa gick igenom, o Jade åkte fram sittandes på halsen, o sen dimpa hon i snön. Ingen skada skedd! Såg lite roligt ut :)
 
Jobbet då. Ja där går det väl som vanligt :) Har varit en kort, men intensiv vecka. Varit rätt trött i huvvet :p
 
I torsdags hade jag en 3 timmar lång sånglektion. Först en egen lektion med Åsa, sen en timme med tjejerna som ska vara med på konserten, och sen en egen igen. Gick riktigt bra! :) Är så roligt o sjunga! Men snart är det sista lektionen :( Sen börjar det först i september. Va ska man göra fram till dess då?? 
 
Nästa vecka har jag en kort arbetsvecka igen. Varför? Ja det berättar jag först på onsdag eller torsdag ;)
 
Nu ska ja fortsätta leka hemmafru, och fixa lunch åt älsklingen som kommer hem från jobb om...10-15 min :) <3 
 
Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0