Sjuk!! :(

Alltså ja blir så jäkla less!! Varför??! Varför måste jag bli sjuk nuu!!??! Jag blir galen! :'(
Har fått så jäkla ont i öronen, bihålorna och halsen. Är jätte förkyld o täppt. Mår som en påse nötter :(
 
Blev inget dera jobb idag. Hade aldrig klarat det. Har städat, fått besök av Gustav och Alex. 
 
Om 12-13 timmar är det meningen att jag ska åka med Rosella till Sverige. Vettesjutton... Mår jag så här åker ja ingenstans :( värker riktigt duktigt i öronen nu. Nästan pulserar. 
 
Nu blir det här ett väldigt negativt inlägg..... Men jag är väldigt negativ just nu!!
 
För att ta upp något positivt, så kommer R hit imorgon bitti igen <3 stiger upp "mitt i natten", kommer hit knappt en timme, innan han måste tillbaka till båten o jobba igen.... :) <3
 
Sen var det slut på allt positivt.
 
Var till arken ikväll och gick igenom lite med Jennifer och lämnade lappar åt henne. Hon blir min stand in på arken medans jag är borta :)
 
Men nu ska ja ta o ta lte mera pandadol, o sen stänga ögonen. Får se om ja kan sova :/ ONT!
 
Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0