Sjuk

Jaa, jag är fortfarande sjuk. O ingen Frankrike resa blev det i söndags. Var till läkare, o han sa att jag har tecken på början till bihåleinflammation och öroninflammation. Great...Men ja gilla inte han läkaren :s brukar inte ge så mycket för dom som svarar i telefon, o sjuksköterskorna. Men dom va riktigt bra i lördags! + i kanten :) plus att det gick fort, det va ju jourtid, men behövde inte alls sitta länge. Det va inte som när ja hade inflammerade hårsäckar vid svanskotan, o inte kunde sitta. Fick sitta(!) o vänta i väntrummet 3-4 timmar, fast jag sa att jag hade svårt i sitta. O det första man får höra när man kommer in till sjuksköterskan, oj, hade du så där svårt i sitta..ö nähääää. Ja bara sa det för skojsskull.... Suck...
Fick inga nå mediciner, han påstod att nässpray och finrexin ska göra mig frisk. Ahapp. 
 
Igår va värsta dagen. Hade så ont! :/ vilken tur att jag inte åkte. Kul o ligga där, o inte kunna göra nått. Bara va till besvär. Nå jag får vänta bara tills jà e frisk, så får ja åka.
 
Förövrigartär det 65 dagar tills vi drar härifrån mot Sverige, och 66 tills vi landar i varma härliga Egypten :D aaah! Skypade med kassa igår. Hon har det nog bra. Men jobbet va väl inte riktigt...vad hon tänkt sig. Hon beskrev det som isoleringscell mitt ut i öknen :p nå, snaaaaart får jag träffa henne!! <3 saknar henne såå! 
 
Nu ska ja försöka få eld i spisen. Brukar inte lyckas så bra.... -.- 
 
Igår körde ja förresten vilse i jomala. Herregud säger ja bara.... Vimsade runt i säkert 25 min. Skjutsade mormor o morfar ur i bushen nånstans, sen sa hon sväng höger här sen när du kommer tillbaka. senkommet du till lantis. Svängde höger, men kom aldrig ut vid lantis. Svängde fel korsningen efter tydligen. Så jag for ut till ytterby nånstans o vimsade. Sen upptäckte jag att jà körde runt i cirklar :p hahaha körde ut på en grusvägen, o kom ut mitt i skogen nånstans :p alltså jisses. Ja skyller på inflammationer och snor i huvve :p
 
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0