Sånglektion


Igår var jag och bowlade med Jennifer :) <3
Vem som vann är ju rätt självklart va ;) hehe
 
Imorse börja dom där jäkla arbetarna borra o hålla på kvart över 8. Jamen skjut mig!! Blir dom aldrig klara? Dom ha ju hållit på i flera veckor :s jisses...
 
Var på min andra sånglektion idag :) Gud va roligt det är! Och man kan mera än man tror :) Jag är visst inte helt cvcvcvcvcvcvcvcvcv                                                      7fc*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9-*9 hoppsan! Det där skrev August :p katten hoppa på tangentbordet :p haha
 
Vet ännu inget om Frankrike. Jag bara går o velar. Ha skrivit åt Pauline nu, så får se vad jag får till svar... Sen vet jag nog...
 
Nu ska ja hopp i duschen, o sen mysa ner mig i soffan :) Om inte Jennifer vill hitta på något :)

Puss o kram
 
 
 
 
Saknar Kaisa, och R
<3
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

HEJ JENNIFER!! :D
klart du skall åka till frankrikee!!!
kommer ju bli helt fantastiskt!
Du vet ju att du trivdes där.. :)heja heja!
åland finns alltid här för dig och alla 'dina måsten' åxå :) hih!

2012-09-19 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0