Lördag

Jag sitter och kollar på 3an nu. Det handlar om små flickor som dansar och tävlar i det. Och mammorna pressar dom någå fruktansvärt!! Och dansläraren är ju helt... :s hon e ju slut! Ungarna är jätte duktiga, men dom vill ju inte alltid! :s Jag tycker att det är bra att man blir lite pressad, det är då man blir duktig. Men när ungarna håller på från 7 på morgonen till natt, näe, inte okej!
Opassande kläder och dans för dom små barnen :s
 
Gick bra o jobba igår. Va rätt roligt :) Eftersom jag gått vaktkursen, får jag jobba som vakt, och det gjorde jag igår för andra gången. Gick helt okej, för o va första gången på "ny plats". 
 
Imorgon är jag väääldigt jätte ledig!! :) Skönt! 
 
Nu ska ja fortsätta göra.....ingenting! :)

Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0