Jag blir galen!

Red lektion igår för Mia med apan. Jag är väldigt nöjd!! :)
 
Inatt har jag sovit i Bström. Tar hand om alla djuren :)
 
Jag har blivit erbjuden att åka tillbaka till Frankrike till familjen jag var hos o jobbade när jag var 16. Dom behöver hjälp igen!  Är så lockande att åka tillbaka! Har mejlat lite nu med Pauline, och hon vill gärna att jag kommer tillbaka. MEN....Så kommer det många men...
Jag har lovat att jobba, jag har börjat på sånglektioner, jag har lovat hit o dit.... Hon vill helst att jag ska komma så fort som möjligt. 6 oktober var för sent.
Skulle jag inte lovat hit o dit, så skulle jag kunna åka nästa vecka. Jag blir galen!! Varför alla beslut hit o dit... aah!
Ska se vad jag kan göra, o avboka..
 
Förvirrad...
 
Nu ska ja gå ut med hunden, o hoppas att vi inte blåser bort...
 
Puss o kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0