Bitter

Nu börjar jag faktiskt bli bitter....
Den här jäkla förkylningen vill ju aldrig ge med sig! Ja blir galen!! Var bättre här två dagar. Å så idag, ont i halsen, fortf väldigt förkyld, ont i öronen, och nu har jag fått i ögonen också. Såg lite ut som en kines tidigare... Svullna och fruktansvärt sjuka ögon. Kul....
Verkar ju aldrig som ja ska få bli frisk! Kan inte det här drabba nån lat, som bara vill sitta hemma o inte göra nått? Jag vill ju fara till Frankrike NU!!!! Ibland är livet lite orättvist...
 
Igår va ja o kollade när Wilma red lektion med Asta. Ja vill också!! Hade ju velat fara ut idag, men näe...
Jag skrittade Cherokee genom skogen till banan, barbacka. Första gången på flera flera månader jag satt upp på han! :) Gamla gåbben min! <3
 
Idag har jag och acke inte gjort nånting. Han ligger o sover breve mig. Sötnos <3 Men ja vågar ju inte gå ut o visa mig. Ser ut som ja vet inte vad :p håhå
O imorgon ska ja till sverige med Erica och mamma. Asta ska också med. Vi ska till Mustang och prova sadlar åt henne. Hade lovat för längesen att jag kommer med o gör det. Så blev ju Frankrike resan planerad, men nu är jag ju ändå hemma. Får bara bit ihop, o låtsas att förkylningen inte finns :p
 
Ska se om ja får med mig Acke till postlådan iaf. Mössa o sjal runt huvve bara :p
 
Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0