..

nu har Kaisa åkt iväg :( :( o jag saknar henne redan... O hon har inte kommit fram ännu. Nå inte länge kvar tills vi kommer dit :) Idag har jag jobbat på dagiset i stan. Kul med dagisjobb, mera mera! :) Blev väckt imorse av att arbetarna stod på min balkong och borrade och härja, kl 8. O jag började först 10. Laagom glad -.- lät som dom höll på å komma in genom väggen... Blir dom aldrig klara med det där.... Hållit på flera veckor. Suck. Jag vill ha hus....sen ringde dom från sjukan också, halv 9. Dagen kunde ju inte börja sämre :p blev genast bättre är ja möttes av alla glada barn :) Ikväll ska ja jobba på arken. Ikväll öppnar kassan redan 22. Hur många ggr kommer inte ja få höra det då, att vi ändrat tid.... Middag av mamma ha ja fått, och nu blir det försöka sova innan jobb 21.30. Saknar R <3 Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0